۱۳ بنز، پورشه، بی ام و رنجروور آخر هفته له می شود

در همین زمینه ادعای گروسی: ایران به سختی با آژانس اتمی همکاری می کند/ وضعیت بسیار… ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ آمریکا ۲۰ فرد و نهاد ایرانی را تحریم کرد ۹ آذر ۱۴۰۲ برای اولین بار در کشور ۱۳ خودروی لوکس شامل بنز S500،بی ام و ، پورشه و رنجروور که از طریق قاچاق به کشور وارد […]

http://rasanashr.ir/wp-content/uploads/2016/08/614010_521-1.jpg

برای اولین بار در کشور ۱۳ خودروی لوکس شامل بنز S500،بی ام و ، پورشه و رنجروور که از طریق قاچاق به کشور وارد شده است امحاء می شود.
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از امحای ۱۳ خودروی لوکس قاچاق در هفته جاری خبر داد و گفت: این اقدام برای اولین بار در کشور اجرا می شود.
سیدعبدالمجید اجتهادی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار عصر ایران در مورد جزئیات این پرونده قاچاق خودرو گفت: مطابق این پرونده که در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت متهم پرونده ۱۳ خودروی لوکس شامل بنز S500 ، بی ام و ، پورشه و  رنجروور را به صورت قاچاق و از طریق مرزهای غیررسمی وارد کشور کرده و حتی تعدادی از آنها را نیز فروخته بود که با پبگیری های لازم موضوع کشف و پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قزار گرفت.
وی ادامه داد: در این پرونده متهم به پرداخت ۱۴ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد و خودروها نیز ضبط شدند.
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در مورد چگونگی امحاء این خودروها  گفت: با توجه به قانون و هماهنگی های انجام شده از سوی سازمان اموال تملیکی، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، تعزیرات حکومتی و قوه قضائیه مقرر شده تا این خودروها برای اولین بار در کشور امحاء شود.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه امکان عرضه این خودروها در کشور طبق مقرات فعلی وجود ندارد و همچنین موضوع صادرات آنها نیز مقدور نیست لذا این ۱۳ خودروی لوکس در هفته جاری و در استان فارس که پرونده این خودروها در آنجا بررسی شده است امحاء شده و از بین می روند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.