سیستم های گرمایشی ادارات تهران چهارشنبه خاموش می شود

به منظورتأمین مناسب انرژی موردنیاز مناطق زلزله‌زده غرب کشورازساعت ١٨فردا( چهارشنبه) سیستم های گرمایشی همه ادارات، دستگاه ها و وزارتخانه های لشگری و کشوری واقع دراستان تهران از مدار خارج شده و همچنین فعالیت ایستگاه های گاز سی ان جی کنترل می شود. به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، همزمان با بارش […]

به منظورتأمین مناسب انرژی موردنیاز مناطق زلزله‌زده غرب کشورازساعت ١٨فردا( چهارشنبه) سیستم های گرمایشی همه ادارات، دستگاه ها و وزارتخانه های لشگری و کشوری واقع دراستان تهران از مدار خارج شده و همچنین فعالیت ایستگاه های گاز سی ان جی کنترل می شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، همزمان با بارش برف در اکثر مناطق کشور و کاهش دمای هوا و افزایش میزان مصرف گاز، جلسه ای به منظورهماهنگی و پیشگیری ازافت فشار گاز ومدیریت بهینه مصرف در استان تهران برگزار شد.

دراین جلسه با بررسی اعضاء و تصمیم معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران مقرر شد از چهارشنبه(١١ بهمن ماه) با هماهنگی شرکت های گاز و پخش و پالایش فر آورده های نفتی تا اطلاع ثانوی به منظور صرفه جویی در مصرف گاز و در راستای کمک به مدیریت بهینه مصرف در مناطق سردسیر و برفی و همچنین تأمین مناسب انرژی موردنیاز مناطق زلزله‌زده غرب کشور از ساعت ١٨ سیستم های گرمایشی همه ادارات، دستگاه ها و وزارتخانه های لشگری و کشوری واقع در استان تهران از مدار خارج شود و همچنین فعالیت ایستگاه های گاز سی ان جی کنترل شود.

همچنین ترویج فرهنگ صرفه جویی گاز در روزهای سرد از سوی صدا و سیما در جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

این جلسه با حضور امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، شعیبی مشاور ومدیرکل حوزه استاندار، ضیاءالدین صبوری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، الماسی مدیرکل بحران استانداری تهران و مدیران آبفا،شرکت گاز ، پالایش و پخش فرآورده های نفتی و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان برگزار شد.

همچنین در این جلسه دارابی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گزارشی از وضعیت مصرف گاز استان و وضعیت فشار گاز همزمان با کاهش دما در استان تهران ارائه داد.

منبع: ایرنا

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.