آِی او اس ۱۱٫۳ با تغییرات بسیار بزودی ارائه می شود

زمان زیادی از انتشار آپدیت آی او اس ۱۱.۲.۵ نمی‌گذرد که حالا اپل با انتشار لیستی از تغییرات نسخه جدید iOS، توجه کاربران را به خود جلب کرده است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که این به‌روزرسانی به دستگاه اضافه خواهد کرد، امکان غیر فعال کردن ویژگی مدیریت مصرف برق برای جلوگیری از ضعیف شدن پردازنده است که […]

زمان زیادی از انتشار آپدیت آی او اس ۱۱.۲.۵ نمی‌گذرد که حالا اپل با انتشار لیستی از تغییرات نسخه جدید iOS، توجه کاربران را به خود جلب کرده است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که این به‌روزرسانی به دستگاه اضافه خواهد کرد، امکان غیر فعال کردن ویژگی مدیریت مصرف برق برای جلوگیری از ضعیف شدن پردازنده است که احتمالا برای برخی افراد خوشحال‌کننده خواهد بود.

انیموجی‌های جدید هم یکی دیگر از موارد غیر منتظره در این آپدیت جدید محسوب می‌شوند. به لطف بهره‌گیری از فناوری های پیشرفته در تلفن های هوشمند، حالا کاربران می‌توانند خود را در نقش یک خرس، شیر، اژدها و یا اسکلت قرار دهند!

بدون شک وجود این چهار انیموجی جدید در آی او اس ۱۱.۳ با استقبال بسیاری از افراد رو به رو خواهد شد. در ادامه نگاهی به سایر تغییرات آی او اس ۱۱.۳ خواهیم داشت:

  • ویژگی‌های جدیدی که سلامت باتری را نشان داده و در صورت نیاز به سرویس، کاربران را مطلع خواهند کرد. این ویژگی‌ها از تنظیمات و بخش باتری در دسترس دارندگان گوشی های آیفون ۶ و جدیدتر قرار خواهد گرفت.
  • کاربران امکان فعال یا غیر فعال کردن ویژگی مدیریت مصرف برق را خواهند داشت که عملکرد ماکسیمم دستگاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای استفاده این گزینه نیز می‌توانید از بخش Battery در Settings استفاده کنید. در حال حاضر، ویژگی مدیریت مصرف برق در گوشی های آیفون ۶، ۶ اس، اس ای و آیفون های سری ۷ وجود دارد.
  • ARKit 1.5 برای توسعه‌دهندگان معرفی خواهد شد. ARKit قادر به قرار دادن آبجکت‌ها روی دیوارها، درها و دیگر سطوح عمودی خواهد بود. به علاوه، نسخه جدید این کیت توسعه می‌تواند سطوح مختلف با اشکال نامنظم را به روشی با دقت بالاتر ترسیم کند. وضوح دید دنیای واقعی از طریق دوربین نیز تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده و پشتیبانی از فوکوس خودکار هم به آن اضافه خواهد شد.
  • یک ویژگی جدید با عنوان Health Records به اپلیکیشن Health افزوده می‌شود. این قابلیت، اطلاعات بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها را گردآوری کرده و به خود نرم افزار اجازه خواهد داد تا دسترسی سریع و سازمان‌دهی شده کاربران به اطلاعات پزشکی را فراهم کند. این سرویس به صورت رمزگذاری شده و همراه با محافظت از طریق کلمه عبور قابل استفاده است.
  • چهار انیموجی جدید به دوازده انیموجی قبلی اضافه خواهد شد.
  • موزیک ویدیوها به Apple Music اضافه می‌شوند.
  • ویژگی‌های Top Stories و Video در بخش “For You” از اپلیکیشن Apple News، بهینه‌تر می‌شوند.
  • Business Chat به عنوان یک ویژگی آزمایشی به پیام رسان آی او اس، Messages اضافه خواهد شد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا با کسب و کارهای مختلف، آسان‌تر در ارتباط باشند.
  • اضافه شدن پشتیبانی از Advanced Mobile Location (به اختصار AML) به منظور ارسال موقعیت فعلی یک کاربر هنگام برقراری تماس با سرویس‌های اضراری در کشورهایی که از AML پشتیبانی می‌شود.
  • احراز هویت نرم افزار HomeKit به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا پشتیبانی از HomeKit را به وسایل جانبی موجود نیز اضافه کنند.

هم‌اکنون اهالی کوپریتنو، iOS 13 را به عنوان بخشی در اختیار اعضای iOS Developer Program قرار داده‌اند و بتای آزمایشی آن را طی هفته‌های آینده به صورت عمومی منتشر خواهند کرد. همچنین زمان عرضه آی او اس ۱۱.۳ ، بهار پیش رو اعلام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.