تکذیب فوت دختربچه ۲ ساله به علت سرما در سرپل ذهاب

در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح قانع کننده بدهد ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ رییس بیمارستان شهدای سرپل ذهاب، اخبار انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر فوت دختر بچه ۲ ساله به علت سرمازدگی را تکذیب […]

رییس بیمارستان شهدای سرپل ذهاب، اخبار انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر فوت دختر بچه ۲ ساله به علت سرمازدگی را تکذیب کرد.

شهرام کرکودی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این دختر بچه به علت سرماخوردگی و شدت عفونت و انتشار آن در سایر نقاط بدن، جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد که این دختر بچه پس از یک هفته سرماخوردگی در شرایطی توسط والدین برای مداوا به بیمارستان سرپل ذهاب مراجعه کرد که به علت عفونت شدید و سرایت آن به دیگر نقاط بدن، هیچ گونه علائم حیاتی نداشت.

وی سهل انگاری والدین را علت اصلی مرگ این دختر بچه ۲ ساله عنوان کرد و گفت: اگر به موقع نسبت به درمان این دختر بچه اقدام می شد، بی شک شاهد اتفاق ناگوار این چنینی نبودیم.

رییس بیمارستان شهدای سرپل ذهاب ادامه داد: با توجه به شدت عفونت و نبود علائم حیاتی، این دختر بچه بعد از احیاء به یکی از مراکز درمانی کرمانشاه اعزام شد، اما تلاش پزشکان برای نجات وی موثر واقع نشد.

 گفتنی است که تصویری منتسب به این کودک امروز در کانال های معاند با عنوان مرگ در اثر سرمای دیشب در سرپل ذهاب منتشر شده است . همچنین بنا بر گفته مسئولین در کرمانشاه میان زلزله زدگان بخاری برقی توزیع شده و هیچ چادر و کانکسی بدون وسیله گرمایی نمی باشد.
منبع: ایرنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.