عکس سلفی جان جوان زاهدانی را گرفت

در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح قانع کننده بدهد ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: گرفتن عکس سلفی با قطار در […]

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: گرفتن عکس سلفی با قطار در این شهر جان یک جوان ۲۲ ساله را گرفت.

دکتر فریبرز راشدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جوان زاهدانی به نام مهرداد خلیلی در حین گرفتن عکس سلفی با قطار در زمان حرکت جان خود را از دست داد.

وی افزود: این جوان ساعت ۱۶ امروز در مسیر ریلی در محدوده پارک ملت در حال گرفتن عکس سلفی با قطار بود که باد ناشی از سرعت قطار موجب پرت شدن و برخورد سر وی با سنگ های اطراف ریل شد.

وی تصریح کرد: شدت ضربه به حدی بود که این جوان در دم جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین با اشاره به وقوع حادثه دیگری گفت: هشت نفر از اعضای یک خانواده در خیابان شهید فاضلی این شهر امروز بعد از ظهر به دلیل نشت گاز از آبگرمکن منزل دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه پس از دریافت اقدامات اولیه اورژانسی با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان منتقل شدند و حال جسمی آنان خوب است.

منبع: ایرنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.