دستگیری عامل شهادت فرمانده پاسگاه نهضت آباد کرمان

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری شرور و عامل شهادت فرمانده پاسگاه نهضت آباد رودبار جنوب استان کرمان خبر داد. به گزارش ایلنا به […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری شرور و عامل شهادت فرمانده پاسگاه نهضت آباد رودبار جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس امنیت استان موفق شدند روزگذشته با شگردهای پلیسی مخفیگاه شرور مسلح و عامل شهادت ستوانیکم محمدرضا خاوش زاده را در جنوب استان شناسایی و وی را در شهرستان عنبرآباد دستگیر کنند.

سردار بنی اسدی ضمن بیان اینکه شرور دستگیر شده برای تحقیقات و ریشه یابی بیشتر به پلیس امنیت استان منتقل شد، افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط اجازه نخواهد داد افراد سودجو و فرصت طلب به اهداف پلید خود دست یابند .

گفتنی است ستوانیکم محمد رضا خاوش زاده، فرمانده پاسگاه نهضت آباد رودبار جنوب استان کرمان بود که ۱۹ آذر ماه سال جاری هنگام انجام ماموریت، در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار وعده دستگیری عاملان شهادت وی را به مردم عزیز استان داده بود و با دستگیری این شرور وعده پلیس استان محقق شد.

منبع: ایلنا

نظرات بسته شده است.