راهکار جدید برای اعتراض به عدم واریز بسته حمایتی

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: کد دستوری #۸*۱۴۲* از سوی این سازمان برای بیمه شدگان و مستمری‌بگیرانی که در خصوص “بسته حمایتی” دولت سئوال دارند، اختصاص یافت. محمدحسن زدا درباره نحوه پیگیری مشمولان دریافت “بسته حمایتی” نقدی که مبالغ این بسته به حساب آنها واریز نشده است، اظهار کرد: این افراد می‌توانند کد دستوری #۸*۱۴۲* […]

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: کد دستوری #۸*۱۴۲* از سوی این سازمان برای بیمه شدگان و مستمری‌بگیرانی که در خصوص “بسته حمایتی” دولت سئوال دارند، اختصاص یافت.

محمدحسن زدا درباره نحوه پیگیری مشمولان دریافت “بسته حمایتی” نقدی که مبالغ این بسته به حساب آنها واریز نشده است، اظهار کرد: این افراد می‌توانند کد دستوری #۸*۱۴۲* را شماره‌گیری و کد ملی سرپرست خانوار را وارد کنند تا پاسخ برای آنها ارسال شود که آیا مشمول دریافت این کمک هستند یا خیر.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی (۱۴۲۰) تماس‌های فراوانی در این خصوص را پاسخ داده است، تصریح کرد: کد دستوری مذکور برای پاسخگویی بهتر و بیشتر مخاطبان تعریف شده است.

زدا با اشاره به ارائه بسته کمک دولت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی متذکر شد: به ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از بیمه‌شدگان و ۲ میلیون و ۶۰۰ میلیون نفر مستمری‌بگیر این سازمان  که شرایط دریافت این کمک را داشته‌اند، بسته حمایتی پرداخت شده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.