واکنش باشگاه پرسپولیس به خداحافظی سیدجلال

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس رسما از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد و فردا یکشنبه به همین مناسبت در کنفرانس خبری حضور خواهد یافت. […]

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس رسما از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد و فردا یکشنبه به همین مناسبت در کنفرانس خبری حضور خواهد یافت.

به گزارش رسا نشر؛ سید جلال حسینی امروز شنبه خداحافظی خود از تیم ملی فوتبال ایران را به شکل رسمی اعلام کرد. او امروز در حالی از این تصمیم خود خبر داد که حضور در جام جهانی روسیه را با بهت و حیرت اهالی و کارشناسان فوتبال در آخرین مرحله انتخاب ملی‌پوشان و با تصمیم سرمربی تیم ملی از دست داد. او حداقل ۱۱۵ بازی ملی را در کارنامه دارد و ۱۱ سال حضور مداوم در تیم‌های ملی، داشته است. حسینی، بازی برای تیم ملی را از مصاف برابر بلاروس در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد و در حالی از حضور در جام جهانی بازماند که در پایان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر ایران برای سومین سال پیاپی از سوی کارشناسان و مربیان به عنوان بهترین مدافع فوتبال ایران انتخاب شد. قبل از جام جهانی در رسانه‌های بین‌المللی از وی به عنوان یکی از بهترین مدافعانی که در جام جهانی حضور خواهد داشت، یاد شده بود.

واکنش باشگاه پرسپولیس به خداحافظی سیدجلال

سید جلال حسینی در سال‌های گذشته، نقش کلیدی در استحکام خط دفاعی پرسپولیس و تیم ملی داشته است که همگان روی آن اتفاق نظر دارند. وی سابقه ۶ قهرمانی لیگ برتر با تیم‌های سایپا، سپاهان و پرسپولیس و دو قهرمانی سوپر جام با پرسپولیس را در کارنامه دارد. حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا از دیگر افتخارات او است و در صدد افزایش این افتخارات و عناوین با لباس پرسپولیس است. گفتنی است؛ کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه همراه با برانکو ایوانکوویچ و حمیدرضا گرشاسبی در محل سالن کنفرانس باشگاه پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد تا در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.