افزایش ۱۳۰ درصدی خرید خانه توسط خارجی ها در ترکیه/ عراق و ایران در صدر

در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح قانع کننده بدهد ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ طی این مدت شهروندان عراق با خرید هزار و ۴۳۹ واحد مسکونی مقام اول خرید خانه در ترکیه را به خود اختصاص دادند. […]

طی این مدت شهروندان عراق با خرید هزار و ۴۳۹ واحد مسکونی مقام اول خرید خانه در ترکیه را به خود اختصاص دادند. اتباع ایرانی با ۵۵۷ واحد مسکونی در رتبه دوم قرار گرفته اند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه طی ماه اکتبر امسال با افزایش ۱۳۴٫۴ درصدی نسبت به ماه مشابه سال ۲۰۱۷ روبرو شد.

خبرگزاری آناتولی نوشت: خرید خانه توسط اتباع خارجی در ترکیه طی ماه اکتبر امسال با افزایش ۱۳۴٫۴ درصدی نسبت به ماه مشابه سال ۲۰۱۷ به رقم ۶ هزار و ۲۷۶ واحد رسید.

بر اساس داده های سازمان آمار ترکیه، طی این مدت خرید خانه مسکونی توسط شهروندان ترک نیز با افزایش ۱۹٫۲ درصدی روبرو بوده است. طی ماه اکتبر در سرتاسر ترکیه ۱۴۶ هزار و ۵۳۶ واحد مسکونی خرید و فروش شده است.

شهرهای استانبول، آنکارا و ازمیر به ترتیب بیشترین میزان خرید و فروش خانه را به خود اختصاص داده اند. ۵۱٫۱ درصد از خانه های معامله شده برای اولین بار به فروش رسیده اند.

اتباع خارجی طی ماه اکتبر بیشترین خانه در ترکیه را از شهرهای استانبول، آنتالیا، بورسا، آنکارا و یالووا خریداری کرده اند.

طی این مدت شهروندان عراق با خرید هزار و ۴۳۹ واحد مسکونی مقام اول خرید خانه در ترکیه را به خود اختصاص دادند. اتباع ایرانی با ۵۵۷ واحد مسکونی، کویت ۳۷۸ خانه، آلمان با ۳۴۱ و روسیه با ۳۳۶ واحد مسکونی نیز در رتبه های بعدی قرار داشته اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.