جزییات تخلیه دفتر خاتمی + عکس

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ ایلنا نوشت: رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات از تخلیه دفتر سید محمد خاتمی خبر داد. علی خاتمی با تایید خبر تخلیه دفتر سید محمد […]

ایلنا نوشت: رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات از تخلیه دفتر سید محمد خاتمی خبر داد.

علی خاتمی با تایید خبر تخلیه دفتر سید محمد خاتمی (بنیاد باران) گفت:‌ بله درست است، این نقل و انتقال طبیعی است و در حال انجام شدن است.

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات خاطرنشان کرد:‌ آنجا صاحب و حساب و کتاب دارد؛ ما مهمان دفتر امام و حاج حسن آقا بودیم. طبق توافقی که با بنیاد مستضعفان صورت گرفته است باید آنجا را آماده کنند و لذا ما سربار آنان نیستیم.خاتمی تاکید کرد: این تغییر و تحول با رضایت کامل است.

امام: در دولت احمدی‌نژاد هم برای تخلیه دفتر خاتمی فشار می‌آوردند/ مشغول جمع‌آوری اسباب و اثاثیه هستیم

جواد امام هم در گفت وگو با  ایلنا، درباره تخلیه دفتر سید محمد خاتمی گفت: بحث تخلیه دفتر به یک اختلاف میان موسسه نشر آثار حضرت امام و بنیاد مستضغفان بازمی‌گردد، در گذشته هم این اتفاق افتاده است و از مدت‌ها قبل به موسسه فشار آوردند تا این دفتر را پس بگیرند.

وی تاکید کرد: آقای خاتمی دبیر کنگره بین‌المللی حضرت امام است و از طرف موسسه در این دفتر مستقر شدند و در حال حاضر هم ایشان مجبور به تخلیه ساختمان هستند، ما هم مشغول جمع‌آوری اسباب و اثاثیه هستیم.

مدیرعامل بنیاد خاطرنشان کرد: بر اساس مقرراتی که وجود دارد دولت موظف است برای استقرار روسای‌جمهور سابق خود محلی را تدارک ببیند اما متاسفانه تاکنون این کار را انجام نداده است.

وی یادآور شد: درگذشته و در دولت احمدی‌نژاد این فشارها را آوردند و با قطع آب، برق و تلفن دفتر خواستار ترک آن‌جا شدند.

امام در پاسخ به این سوال که آیا مکان بعدی دفتر رئیس دولت اصلاحات مشخص شده است یا خیر،‌ گفت:  درحال حاضر جایی مشخص نشده است و ما در حال جمع‌آوری وسایل هستیم؛ برابر قانون هم دولت باید مکانی را مشخص می‌کرد که نکرده است.

واکنش بنیاد مستضعفان به خبر تخلیه دفتر سید محمد خاتمی/ مشکل به زودی برطرف می‌شود

یک مقام آگاه در بنیاد مستضعفان هم در گفت‌وگو با ایلنا، درباره خبر تخلیه دفتر سید محمد خاتمی (بنیاد باران) اظهار داشت: بنیاد مستضعفان ملکی را در اختیار آقای خاتمی قرار نداده بود که امروز بخواهد آن را پس بگیرد.

وی ادامه داد: یک مسائل حقوقی جزیی درباره ملک مورد نظر با موسسه نشر و حفظ آثار امام خمینی(ره) به وجود آمده است که به زودی این مساله برطرف می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.