وزیر نیرو: رایگان شدن هزینه آب، برق و گاز مدارس قطعی است

در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح قانع کننده بدهد ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزیر نیرو درباره درباره چرایی عدم اجرای قانون رایگان شدن هزینه آب و برق و گاز مدارس گفت: قانون حتما باید اجرا شود […]

وزیر نیرو درباره درباره چرایی عدم اجرای قانون رایگان شدن هزینه آب و برق و گاز مدارس گفت: قانون حتما باید اجرا شود ولی مانند هر تصمیم دیگری نیازمند نهایی شدن و تصویب آیین نامه اجرایی آن در هیئت دولت است.

به گزارش خانه ملت،‌ رضا اردکانیان وزیر نیرو درباره چرایی عدم اجرای قانون رایگان شدن هزینه آب و برق و گاز مدارس گفت: قانون حتما باید اجرا شود ولی مانند هر تصمیم دیگری نیازمند نهایی شدن و تصویب آیین نامه اجرایی آن در هیئت دولت است.

وزیر نیرو افزود: تدوین آیین نامه اجرایی در دستور کار دولت است و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد؛ البته قانون ناظر به رعایت الگوی مصرف در این خصوص است.

وی به بیان نظر خود درباره این قانون پرداخت و گفت: وقتی همه ما دست به دست هم دادیم که مصرف‌کنندگان مناسب‌تر و بهتری باشیم، باید سعی کنیم فرزندان‌مان این رویه را از ما یاد بگیرند.

اردکانیان ادامه داد: البته می‌پذیریم که دستگاه آموزش و پرورش کشور نیازهای فراوانی دارد و دولت حتما باید تدارکاتی برای آن ببیند؛ حتی وزارت نیرو آماده است تا در صورت امکان یارانه جداگانه‌ای به دستگاه آموزش و پرورش بدهد؛ اما اینکه به فرزندان خود بگوییم این کالا هم رایگان است و هم آن درست مصرف کنید، درس سختی برای نونهالان این مملکت است و پذیرش راحتی نخواهد داشت.

وزیر نیرو توضیح داد: مجلس و دولت تدبیری کنند تا هم مشکل آموزش و پرورش حل شود و هم آموزش‌های صحیح‌تری درباره مصرف آب و انرژی به دانش‌آموزان دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.