آماری از تلفات تصادفات رانندگی: ۷ هزار نفر در طی ۵ ماه

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: ۷هزار و ۶۲ نفر طی ۵ ماه سال جاری در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که […]

پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: ۷هزار و ۶۲ نفر طی ۵ ماه سال جاری در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱٫۷ درصد بیشتر شده است.

به گزارش فارس،‌ سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: ۷هزار و ۶۲ نفر طی ۵ ماه سال جاری در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱٫۷ درصد بیشتر شده است. همچنین در این مدت از کل تلفات حوادث رانندگی ۵ هزار و ۵۲۲ نفر مرد و یک هزار و ۵۴۰ نفر زن بودند.

در پنج ماهه امسال استان های فارس با ۶۲۹، تهران با ۵۱۴ و خراسان رضوی با ۴۹۴ فوتی بیشترین و استان های ایلام با ۵۶، کهگیلویه و بویراحمد با ۸۳ و خراسان جنوبی با ۹۳ فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته اند.

در این مدت همچنین از کل تلفات تصادفات یک‌هزار و ۸۲۰ نفر در مسیرهای درون شهری (با ۴٫۹ درصد کاهش نسبت به سال قبل)، ۴ هزار و ۷۲۰ نفر در محورهای برون شهری ( با ۳٫۴ درصد افزایش)، ۵۱۸ نفر در جاده های روستایی (۱۴٫۱ درصد افزایش) و چهار نفر در مسیرهای نامعلوم جان خود را از دست داده اند.

در مرداد سال جاری نیز آمار تلفات تصادفات یک‌هزار و ۵۶۶ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۱٫۱ درصدی دارد.

در تصادفات ۵ ماهه سال جاری ۱۵۸ هزار و ۷۵۹ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۰۸ نفر مرد و ۴۵ هزار و ۲۵۱ نفر زن بودند.

آمار مصدومان حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۷٫۴ درصدی داشته است.

در مرداد ماه نیز آمار مصدومان حوادث رانندگی با رشد ۵٫۸ درصدی مواجه بود و از ۳۳ هزار و ۵۰۶ نفر در مرداد ماه سال گذشته به ۳۵ هزار و ۴۵۷ نفر در مرداد امسال رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.