وزارت ورزش و جوانان از واسطه فوتبالی شکایت کرد

«مرتضی فلاح» مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان، گفت: از رفتار‌های خلاف قانون یکی از واسطه‌های فوتبال شکایت و برای انجام تحقیقات از سوی دادسرا به پلیس فتا ارجاع داده شده است. در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره […]

«مرتضی فلاح» مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان، گفت: از رفتار‌های خلاف قانون یکی از واسطه‌های فوتبال شکایت و برای انجام تحقیقات از سوی دادسرا به پلیس فتا ارجاع داده شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فلاح روز یکشنبه اظهار داشت: شکایت کیفری وزارت ورزش و جوانان علیه رفتار‌های خلاف قانون متهم «ر- ق» در دادسرای عمومی و انقلاب ثبت و برای انجام تحقیقات قضایی به مبادی و مراجع ذی ربط از جمله پلیس فضای تبادل اطلاعات (فتا) ارجاع شد.

مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان، ادامه داد: بطور جد پیگیر این شکایت و نتیجه آن خواهیم بود و اجازه نمی‌دهیم فضای ورزش کشور آلوده به رفتار‌های زشت و بی اخلاقی‌هایی از این دست شود.

شنیده می‌شود این پرونده مربوط به واسطه بازیکن خارجی و مطرح یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت نشین است که طی روز‌های اخیر اخبار متعددی در راستای تمدید قرارداد وی با ارقامی بسیار سنگین و غیرقابل توصیف، منتشر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.