تبریک پوتین به مکرون به مناسبت فینالیست شدن فرانسه

در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح قانع کننده بدهد ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ مسابقه بین فرانسه و بلژیک در استادیوم سن پترزبورگ با حضور ۶۴ هزار تماشاگر برگزار شد. جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، امانوئل مکرون و […]

مسابقه بین فرانسه و بلژیک در استادیوم سن پترزبورگ با حضور ۶۴ هزار تماشاگر برگزار شد. جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، امانوئل مکرون و پادشاه بلژیک به همراه همسرس در استادیوم حضور داشتند.

ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی به امانوئل مکرون، رییس‌جمهور فرانسه تبریک گفت‌.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از تاس، شب گذشته (سه‌شنبه) در نیمه نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه با نتیجه‌ یک بر صفر مقابل تیم‌ ‌ملی بلژیک پیروز شد و راهی فینال این مسابقات شد.

ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه در تماس تلفنی پیروزی تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه را به امانوئل مکرون، رییس‌جمهور تبریک گفت‌. کاخ کرملین در بیانیه‌ای این مساله را تایید کرد و پوتین تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه را به مکرون و هواداران فرانسه تبریک گفته است. پوتین هم‌چنین تماس تلفنی با شاه فیلیپ بلژیک داشت که برای دیدن مسابقه نیمه نهایی به روسیه سفر کرده بود.

رییس‌جمهور روسیه در اظهارات خود اعلام کرد که تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. مسابقه بین فرانسه و بلژیک در استادیوم سن پترزبورگ با حضور ۶۴ هزار تماشاگر برگزار شد. جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، امانوئل مکرون و پادشاه بلژیک به همراه همسرس در استادیوم حضور داشتند.

دیگر بازی نیمه نهایی جام جهانی روسیه امشب بین تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیسی و کرواسی در استادیوم لوژنیکی مسکو برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.