امین حیایی: گرین کارت آمریکا دارم اما دوست ندارم بروم/ عاشق ایرانم

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ بازیگر مجموعه «ساخت ایران ۲» گفت: گرین کارت آمریکا دارم، اما دوست ندارم از کشورم؛ ایران که عاشق مردم و سرزمینش هستم مهاجرت کنم. […]

بازیگر مجموعه «ساخت ایران ۲» گفت: گرین کارت آمریکا دارم، اما دوست ندارم از کشورم؛ ایران که عاشق مردم و سرزمینش هستم مهاجرت کنم.

به گزارش  ایرنا، امین حیایی ظهر سه شنبه ۱۲ تیرماه در نشست رسانه‌ای عوامل مجموعه «ساخت ایران ۲» با عنوان «تماشای غیر مجاز شبکه نمایش خانگی ممنوع» اظهار داشت: انسان‌ها در زندگی اشتباه می‌کنند، اما مهم این است که متوجه کارهایشان باشند و قبل از اینکه دیر شود به دنبال جبران آن بروند.

وی افزود: خود من یک زمانی، ابر سیاهی در زندگی ام وجود داشت و اشتباهاتی انجام می‌دادم تا زمانی که خواهرم که تازه پا به عرصه سینما گذاشته بود را از دست دادم، آن وقت بود که فهمیدم حتما خدایی هست و عاقبت اشتباهات را یک روزی و یک جایی خواهیم دید.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها» ادامه داد: به لطف خدا تلاش کردم اشتباهاتم را جبران کنم، البته چند سالی طول کشید، اما بالاخره ابر سیاه زندگی من هم کنار رفت، اما امروز روی صحبتم با کسانی است که به راحتی به بیت‌المال دست درازی و با آبروی دیگران بازی می‌کنند، مطمئن باشید روزی تاوان این کار‌ها را پس خواهیم داد.
حیایی با اشاره به اینکه در روزگاری که مردم به سختی معاش می‌کنند برخی تنها به دنبال پُر کردن جیب خود هستند، گفت: سَر این افرادی که به مردم پشت می‌کنند را بالای دار می‌بینم.
وی با تاکید بر اینکه ما در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و در قوانین مان باید دست دزدان را قطع کرد، افزود:، اما متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از دزدان در کشور ما آزادانه زندگی می‌کنند، ولی این افراد مطمئن باشند که بلای این مال حرام، گریبان آن‌ها یا فرزندانشان را خواهد گرفت.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» تاکید کرد: گذشته از دین و قوانین کشور، تجربه شخصی ما می‌گوید که بلای اشتباهات خود را می‌بینید و تا فرصت است جبران کنید.
حیایی گفت: ایران کشوری بزرگ با منابع بسیار است، بیایید دست به دست هم دهیم و دوباره این کشور را به اوج بازگردانیم، منابع کشور را برگردانیم و بر اشتباهات خود پافشاری نکنیم.

وی ادامه داد: چرا برای من به عنوان یک پدر باید اینقدر نگرانی از آینده فرزندم وجود داشته باشد که آیا او در ایران آینده‌ای خواهد داشت؟ و چرا باید به مهاجرت برای امنیت فرزندم فکر کنم در حالی که من عاشق ایران و خانواده ام هستم.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: زلزله نشان داد مردم ما چقدر عاشق همدیگر هستند و چطور در شرایط سخت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند بنابراین با اعتماد به این مردم هر کاری در کشور شدنی است.
حیایی با اشاره به اینکه امروز با لباس جنگی به این نشست آمده است تا جنگی حرف بزند، تاکید کرد: مردم ما نیاز به شناخت دزد و معرفی دزد‌ها ندارند، الان فرصت جبران وجود دارد و البته روز عدالت، نزدیک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.