گلایه تهیه کننده: هیچ بیمارستانی فخیم زاده را بستری نمی کرد!

پذیرش بازیگران و هنرمندان توسط بیمارستان ها این روزها تبدیل به تهدیدی بزرگ شده است. البته نمی خواهم یک طرفه قضاوت کنم. تهیه کننده فیلم “مشت آخر” گفت: من برای پذیرش مهدی فخیم زاده در تهران با چهار بیمارستان مذاکره کردم و در آخر با تلاش زیاد و داشتن چندین آشنا توانستم وی را در […]

پذیرش بازیگران و هنرمندان توسط بیمارستان ها این روزها تبدیل به تهدیدی بزرگ شده است. البته نمی خواهم یک طرفه قضاوت کنم.

تهیه کننده فیلم “مشت آخر” گفت: من برای پذیرش مهدی فخیم زاده در تهران با چهار بیمارستان مذاکره کردم و در آخر با تلاش زیاد و داشتن چندین آشنا توانستم وی را در بیمارستان ایرانمهر بستری کنم. حتی مشکل از این هم بزرگتر است و بیمارستان اولی که فخیم زاده در آن بستری بود هر لحظه می خواست تا ما سریعتر وی را از آنجا ببریم.

به گزارش عصر ایران به نقل از میزان، سید حامد حسینی تهیه کننده فیلم سینمایی “مشت آخر” درخصوص آخرین وضعیت جسمانی “مهدی فخیم زاده” بازیگر این فیلم گفت: الحمدالله حال عمومی مهدی فخیم زاده خیلی خوب است و طی امروز و دیروز گپ و گفتی با یکدیگر داشته ایم و فخیم زاده در حال حاضر می تواند به راحتی صحبت کند.

وی در همین راستا ادامه داد: فخیم زاده از دیروز می تواند ناهارش را بخورد و از دیروز راه رفتن را نیز آغاز کرده است. این بازیگر خوب سینما طی امروز یا فردا به بخش منتقل خواهد شد. پزشکان سطح هوشیاری فخیم زاده را چهارده اعلام کرده اند.

این تهیه کننده سینما درباره تشخیص پزشکان در خصوص وضعیت فخیم زاده ادامه داد: تشخیص نهایی پزشکان طی امروز و یا فردا و بعد از انجام آخرین آزمایشات مشخص خواهد شد ولی آنچه مسلم است این است که ضایعه جدی رخ نداده و اگر مشکلی باشد با مصرف قرص حل شده و نیاز به عمل جراحی ندارد.

وی درباره تعهد فیلم سینمایی “مشت آخر” به مهدی فخیم زاده تاکید کرد: ما و تمامی عوامل فیلم را برای مهدی فخیم متوقف می کنیم ، تا وی هرچه سریعتر بهبود کامل پیدا کند. شک نکنید که مهدی فخیم زاده بازیگر مشت آخر است و هیچ بازیگری جای وی نخواهد ایستاد. ما منتظر سلامتی کامل فخیم زاده می مانیم و بعد از آن فیلمبرداری را شروع می کنیم حال اگر این بهبودی سالها طول بکشد.

تهیه کننده فیلم “سرو زیر آب” با نقد صریح از اورژانس تهران ادامه داد: من نقدی به اورژانس تهران و سخنگوی این مرکز دارم و آن اینکه وقتی اورژانس بیماری را تحویل بیمارستان می دهد چرا سخنگوی اورژانس در مورد وضعیت بیمار در میان رسانه ها اظهار نظر می کند. در این خصوص تنها سخنگوی وزارت بهداشت اجازه اظهار نظر دارد.

وی درباره اخبار منتشر شده توسط اورژانس تصریح کرد: خبرهای ضد و نقیض فراوانی از سوی اورژانس منتشر شد که در یکی از آنها ذکر شده فخیم زاده از ناحیه گردن، لگن و فک دچار تروما شده است. این در حالی است که در ابتدا گفته بودند در این نواحی شکستگی حادث شده اما سریعاً این خبر را اصلاح کردند. این در صورتی است که هیچ گونه شکستگی برای فخیم زاده ایجاد نشده است.

حسینی با طرح مساله ای تازه درباره پرونده فخیم زاده اشاره کرد: معضل بزرگی که تاکنون در مورد آن صحبتی نکرده ام مساله پذیرش مهدی فخیم زاده در بیمارستان ها است. متاسفانه بعد از مشکلاتی که برای پرونده یکی از هنرمندان مشهور پیش آمد، بیمارستانها آدم های مشهور را دیگر نمی پذیرند و می گویند به همان بیمارستانی برود که در ابتدا اورژانس تحویل داده است.

گلایه تهیه کننده: هیچ بیمارستانی فخیم زاده را بستری نمی کرد!
وی با تاکید بر مشکل پذیرش فخیم زاده در تهران اذعان کرد: من برای پذیرش مهدی فخیم زاده در تهران با چهار بیمارستان مذاکره کردم و در آخر با قلدری و داشتن چندین آشنا توانستم وی را در بیمارستان ایرانمهر بستری کنم. حتی مشکل از این هم بزرگتر است و بیمارستان اولی که فخیم زاده در آن بستری بود هر لحظه می خواست تا ما سریعتر وی را از آنجا ببریم.

این تهیه کننده حاشیه ها و درگیری های بوجود آمده بین پزشکان و هنرمندان را دلیلی بر اتفاقات اخیر خواند و افزود: پذیرش بازیگران و هنرمندان توسط بیمارستان ها این روزها تبدیل به تهدیدی بزرگ شده است. البته نمی خواهم یک طرفه قضاوت کنم. واقعیت امر اینکه جامعه هنری طی سالیان اخیر برخورد و رفتار مناسبی با جامعه پزشکان نداشته اند. افراد فرهیخته و با اخلاق در جامعه پزشکی بسیار زیاد هستند و حال می گویند که اگر کسی اشتباهی را انجام داد نباید به همه پزشکان تعمیم داده شود. به همین خاطر ترجیح می دهند برای جلوگیری از حواشی، بیمار هنرمند را قبول نکنند.

وی در همین راستا اظهار کرد: آن شب اگر من با جدیت تلاش نمی کردم مهدی فخیم زاده را در هیچ جا بستری نمی کردند. البته باز هم می گویند آن قدر فشار بر جامعه پزشکی بالاست که گاهاً حق دارند از پذیرش هنرمندان بترسند.

حسینی با نادرست بودن پخش سریع خبر فوت مهدی فخیم زاده در شبکه های مجازی خاطرنشان کرد: امیدوارم با شبکه های مجازی و افرادی که خبر فوت بازیگرانی همچون فخیم زاده را منتشر می کنند برخورد شود زیرا اینها صرفاً برای بالا بردن تعداد فالوور خود دست به هر کاری می زنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.