طلاق بازیگر برنده اسکار از همسر ایرانی‌اش!

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ جراحی که چهارمین همسر دیویس محسوب می‌شود، پس از ۱۷ سال زندگی با این ستاره دنیای سینما با درخواست طلاق به دادگاه از او […]

جراحی که چهارمین همسر دیویس محسوب می‌شود، پس از ۱۷ سال زندگی با این ستاره دنیای سینما با درخواست طلاق به دادگاه از او جدا شد. درخواست طلاق جراحی روز ۸ می سال ۲۰۱۸ به دادگاه رسیده است.

جینا دیویس، بازیگر ۶۲ ساله آمریکایی از همسرش رضا جراحی، جراح پلاستیک زیبایی ایرانی-آمریکایی جدا شد.

ایران نوشت: جراحی که چهارمین همسر دیویس محسوب می‌شود، پس از ۱۷ سال زندگی با این ستاره دنیای سینما با درخواست طلاق به دادگاه از او جدا شد. درخواست طلاق جراحی روز ۸ می سال ۲۰۱۸ به دادگاه رسیده است.

دلیل جدایی این پزشک ایرانی از همسرش “اختلاف‌های حل‌نشدنی” عنوان شده است. البته جراحی و دیویس همچنان چالش‌هایی را با هم خواهند داشت چراکه آن‌ها سه فرزند دارند و سرپرستی حضوری و قانونی این سه فرزند برای هر دوشان دغدغه است.

آلیز ۱۶ ساله و دوقلوی ۱۳ ساله فرزندان پزشک ایرانی و بازیگر هالیوود هستند. گفته می‌شود که پزشک ایرانی به دنبال این است که سرپرستی این فرزندان به صورت اشتراکی حل و فصل شود و از طرفی درخواست کرده که جینا دیویس مشمول کمک‌های دولتی به همسر طلاق گرفته نشود.

جراحی و دیویس سال ۲۰۰۱ با هم ازدواج کردند. پزشک ایرانی ۱۵ سال از دیویس کوچکتر است.

جینا دیویس برنده جایزه اسکار و بازیگر فیلم‌هایی چون “توتسی” و “تلما و لوییس” است. او پیش از رضا جراحی در دوره‌های مختلف همسر سه چهره مشهور با نام‌های ریچارد امولو، جف گلدبلوم و رنی هارلین بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.