آماری عجیب درباره دفاع پرسپولیس در آسیا

در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح قانع کننده بدهد ۲۲ اسفند ۱۴۰۲  آمار تیم پرسپولیس در زمینه تدافعی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عجیب به نظر می‌رسد. به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال پرسپولیس […]

 آمار تیم پرسپولیس در زمینه تدافعی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عجیب به نظر می‌رسد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیشب به مصاف الجزیره امارات رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حریف خود تن به شکست داد.
در غیاب سید جلال حسینی خط دفاعی پرسپولیس به شدت آسیب پذیر و ضعیف ظاهر شد و با اشتباهات مکرر موقعیت های بسیاری را در اختیار مهاجمان زهردار الجزیره قرار داد. این عملکرد ضعیف منجر به سه گلی شد که مبخوت، رومارینهو و الحمدی وارد دروازه علیرضا بیرانوند کردند.
دریافت ۳ گل در بازی دیشب، کارنامه آسیایی پرسپولیس را نیز تحت الشعاع قرار داد. حالا تیمی که با ۵ کلین شیت رکورددار لیگ قهرمانان آسیا است، ۶ گل از حریفان خود دریافت کرده و از این حیث چندان وضعیت فوق العاده ای ندارد.
چنین آماری نشان می دهد که پرسپولیس این ۶ گل را تنها در ۲ بازی خورده است و آمار این تیم به صورت صفر یا ۳ گل خورده در هر بازی آسیایی است. السد قطر و الجزیره امارات موفق به زدن ۳ گل مقابل پرسپولیس شدند و در سایر بازی ها تیم برانکو هیچ گلی را از حریفان خود دریافت نکرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.