تنها ۱۰ روز تا سی امین نمایشگاه کتاب تهران

دوره سی ام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار”یک کتاب بیشتر بخوانیم” از ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ بمدت ۱۰ روز در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می گردد. این نمایشگاه که یکی از بزرگترین و پربازدیدترین نمایشگاهها در کشور ما می باشد در طول برگزاری میزبان علاقمندان به کتاب و دانشجویان، اساتید و فرهیختگان از […]

دوره سی ام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار”یک کتاب بیشتر بخوانیم” از ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ بمدت ۱۰ روز در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می گردد. این نمایشگاه که یکی از بزرگترین و پربازدیدترین نمایشگاهها در کشور ما می باشد در طول برگزاری میزبان علاقمندان به کتاب و دانشجویان، اساتید و فرهیختگان از سراسر کشور خواهد بود. در دو سال گذشته و در زمان شهرداری محمد باقر قالیباف نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب منتقل شده بود که علاوه بر مشکلات رفت و آمد برای شهروندان، امکانات کم و مشکلات فروانی ناشران را کلافه کرده بود. ضمن اینکه در هر دو سال پس از بارندگی از سقف سالن اصلی و چادر های تعبیه شده خسارت های زیادی به ناشران وارد آمد. همین امر باعث شد تا مدیران ارشاد تصمیم به انتقال به مکان قبلی یعنی مصلی تهران بگیرند.

در طول برگزاری نمایشگاه کتاب تلاش می کنیم با انتشار گزارشات تصویری و مطلب گوناگون، حال و هوای نمایشگاه سی ام را در رسا نشر به تصویر بکشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.