کشف ۷۷ کیلوگرم هروئین از یک دستگاه هیوندای در گمرک رازی

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در گزارشی از کشفیات یک هفته گذشته پلیس استان ارائه داد، از جمله کشف ۷۷ کیلوگرم هروئین از یک دستگاه هیوندای […]

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در گزارشی از کشفیات یک هفته گذشته پلیس استان ارائه داد، از جمله کشف ۷۷ کیلوگرم هروئین از یک دستگاه هیوندای در گمرک رازی.
به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سردار ناصر اصلانی امروز در گفتگو با صداوسیما درخصوص توفیقات شاخص انتظامی استان در یک هفته گذشته استان گفت:  در هفته گذشته و با تلاش همکاران انتظامی شهرستان بوکان از یک منزل غیر مسکونی تعداد یک میلیون و ۲۸۴هزار عدد مواد محترقه قاچاق به ارزش ۳۰۰میلیون ریال کشف وضبط گردید.
وی همچنین اضافه کرد: با تلاش و پیگیری‌‎های همکاران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مهاباد و انتظامی استان از یک دستگاه خودروی شاسی بلند یک تن پیش ساز شیشه کشف شد که در این راستا ۳ نفر متهم دستگیر گردید.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: کارکنان انتظامی شهرستان چایپاره نیزدر یکی از روستاهای نزدیک شهرستان در بازرسی از منزل یک نفر معلوم الحال ۵۲ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع هرویین کشف کردند.
اصلانی گفت: طی اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر اعزام به گمرگ رازی و تحویل گرفتن یک دستگاه خودروی سانتافه سفید رنگ مشکوک به حمل موادمخدر به رانندگی فردی به هویت معلوم، پس از بازرسی تعداد ۱۰۰بسته موادمخدر از نوع هرویین جمعا به وزن ۷۷ کیلوگرم که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف گردید که در این رابطه ۳ نفر متهم دستگیر گردید.
وی خاطر نشان کرد: مامورین ایستگاه بازرسی ایواوغلی خوی حین کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه اتوبوس مسیر ماکو -تهران ۶۰ کیلوگرم نقره خام، ۱۲۷ دستگاه کارت خوان و ۱۳۰ عدد باطری کارت خوان  و ۹۰ ثوب البسه خارجی قاچاق جمعا به ارزش یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال کشف کردند و در این راستا یک نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات محترم قضایی گردید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.