انتقال ۱۶ بسته از بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج به پایین ارتفاعات دنا

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ در پنج مرحله و در قالب ۱۶ بسته انتقال بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج را به پایین ارتفاعات دنا داشته ایم. فرماندار شهرستان […]

در پنج مرحله و در قالب ۱۶ بسته انتقال بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج را به پایین ارتفاعات دنا داشته ایم.

فرماندار شهرستان دنا از انتقال ۱۶ بسته بقایای پیکر جانباختگان پرواز “تهران- یاسوج” به پایین ارتفاعات دنا خبرداد.

عباس بهشتی رو در گفت و گو با ایسنا افزود: طی تعطیلات نوروز قریب به ۱۵۰ نفر نیروهای امداد و نجات از برخی استانهای کشور با توجه به برنامه زمان بندی شده که هر استان دو تا سه روز در منطقه محل سقوط پرواز تهران -یاسوج مستقر شوند، حضور یافتند و کار جستجوی بقایای پیکر جانباختگان این سانحه را انجام می دهند.

وی اظهار کرد: در پنج مرحله و در قالب ۱۶ بسته انتقال بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج را به پایین ارتفاعات دنا داشته ایم.

فرماندار شهرستان دنا خاطرنشان کرد: از دو روز پیش تاکنون ۲۰ نفر از نیروهای امدادگر استانهای زنجان، همدان و گروه کوهنوردی شهرستان دنا و نیروهیا هلال احمر شهرستان دنا و استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاعات دنا در حال جستجو بقایای پیکر جانباختگان این پرواز هستند.

بهشتی رو تصریح کرد: تیم های ماشین آلات و آمبولانس اورژانس در شهر سی سخت مرکز شهرستان جهت پشتیبانی استقرار دارند همچنین دو تیم ۵ نفر امداد و نجات برای پشتیبانی گروهای اعزامی به محل حادثه در هلال احمر شهرستان مستقر هستند تا در صورت حوادث احتمالی کمک و امدادرسانی کنند.

وی ادامه داد: یک فروند بالگرد هلال احمر در شهر سی سخت مستقر است و کار انتقال نیرو و به ارتفاعات دنا و بقایای پیکر جانباختگان پرواز “تهران- یاسوج” را به پایین ارتفاعات دنا انجام می دهد.

فرماندار دنا عنوان کرد: عملیات جستجوی بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران-یاسوج تا زمانی که تمام پیکرها به پایین ارتفاعات دنا انتقال داده شوند ادامه خواهد داشت.

بهشتی رو بیان کرد: پیکر یکی از جانباختگان این سانحه هوایی که دیروز توسط نیروهای امدادی در محل سقوط پرواز “تهران – یاسوج” پیدا شده می توان گفت که سالم ترین پیکر نسبت به سایر پیکرهایی بود که تاکنون پیدا شده است.

وی اضافه کرد: ۱۶ بسته بقایای پیکر جانباختگان پرواز “تهران- یاسوج” که طی این ایام به پایین ارتفاعات دنا منتقل شد، تحویل پزشکی قانونی استان شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.