قابلیت جدید دستیار گوگل

از این پس، استفاده کنندگان از دستیار گوگل، می توانند از Google Assistant برای انتقال پول استفاده کنند. از روز پنج شنبه، دستیار دیجیتال گوگل قادر خواهد بود با استفاده از Google Pay در اندروید و iOS، انتقال پول را به صورت یکپارچه مدیریت کند. مردم می توانند به دستیار خود بگویند که مثلا، ” […]

از این پس، استفاده کنندگان از دستیار گوگل، می توانند از Google Assistant برای انتقال پول استفاده کنند. از روز پنج شنبه، دستیار دیجیتال گوگل قادر خواهد بود با استفاده از Google Pay در اندروید و iOS، انتقال پول را به صورت یکپارچه مدیریت کند. مردم می توانند به دستیار خود بگویند که مثلا، ” درخواست ۱۵ دلار از Sam ” !

توانایی های جدید دستیار گوگل به این دلیل بوجود می آیند که که گوگل و آمازون برای تسلط در دنیای جدید دستیاران دیجیتال در حال مبارزه با یکدیگر هستند. هر دو در حال اضافه تر کردن ویژگی های جالب به دستیاران خود می باشند تا بتوانند با رقیب خود، بهتر رقابت کنند.

با آمدن این ویژگی گوگل ، احتمال می رود که آمازون نیز از طریق Amazon Pay به این قابلیت دسترسی پیدا کند و از گوگل عقب نماند. احتمالا آمازون این کار را شروع کرده چرا که در هفته گذشته، CNET گزارش داد که شرکت نرم افزاری Daon در حال ارائه سرویس انتقال پول به Alexa می باشد که بعضی از بانک ها ممکن است در اواخر امسال آنرا معرفی کنند.

قابلیت جدید #گوگل همچنین می تواند رقابت بیشتر برای دیگر شرکت ها مثل، Zelle# و Venmo #PayPal# ایجاد کند، که همه آنها برنامه های انتقال #پول را در خود دارند. گوگل گفت: با استفاده از Google Assistant، وجوه نقد شما به دیگران تقریبا بلافاصله انتقال خواهد یافت. گیرنده باید در مخاطبین شما باشد و برای پرداخت پول از طریق Google# باید از Google Pay استفاده شود.  اگر سعی کنید پول را بدون نیاز به حساب کاربری خود در #GooglePay انتقال بدهید، دستیار از شما میخواهد قبل از انجام این کار، #کارت_اعتباری خود را به حسابتان متصل کنید.

قابلیت انتقال پول در حال حاضر تنها در ایالات متحده و فقط به زبان انگلیسی در دسترس می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.