پایگاه خبری تحلیلی رسا نشر
صدای رسای مردم ایران

بیمه کردن با درد و زجر و استرس! (+عکس)

از چندی پیش استارتاپ هایی در حوزه بیمه راه اندازی شده تا کار مردم آسوده تر شود و بیمه گزاران بتوانند بدون دغدغه و زحمت به خرید بیمه نامه خود از ثالث و بدنه گرفته تا زلزله و بیمه عمر اقدام  کنند، جالب اینجاست که این سایتهای فروش اینترنتی بیمه با شعار سهولت در ارایه پوشش های بیمه ای و پشتیبانی ۲۴ ساعته تبلیغات گسترده ای را کلید زده اند.
به گزارش عصرخبر، از جمله استارتاپ هائی که تبلیغات بسیار زیادی در حوزه بیلبورد و  فضای مجازی داشته ،شرکت بیمه بازار است که اقدام به ارائه تخفیف های نقدی مانند شرکت به ظاهر رقیبش بیمیتو کرده تا مردم جذب شده و اقدام به خرید بیمه نامه کنند.
یکی از خبرنگاران ما اقدام به خرید بیمه نامه ثالث از این شرکت کرد و این شد  آغاز استرس  و دویدن و تلاش به دنبال پول رفته از حساب!
پس از دریافت کد تخفیف و تعیین نوع خودرو  و جزئیات بیمه نامه مد نظر و انتخاب شرکت بیمه گذار و تعیین زمان ارسال بیمه نامه و بارگذاری اسناد خودرو، صورتحسابی با کسر تخفیف مبلغ نهایی جهت پرداخت به نمایش در می آید، سپس دکمه پرداخت را می زنید و مشاهده می کنید مبلغ موجود در صفحه پرداخت بانک کاملا با مبلغ صورتحساب شما مغایر است ! مصیبت از آنجا اغاز می شود که بدون توجه به مبلغ صفحه پرداخت بانک، پرداخت را انجام دهید و متوجه شوید که کلاه سرتان رفته است!
بیمه کردن با درد و زجر و استرس! (+عکس)
بیمه کردن با درد و زجر و استرس! (+عکس)
این شروع هفت خوان برای پیگیری است!
بلافاصله سایت بیمه بازار قطع می شود و  نمی توان نسبت به پیگیری از طریق سایت اقدام کرد!
با شماره پشتیبانی تماس می گیرید که باید ٢۴ ساعته پاسخگوی مشتریان باشد!
پس از گذشت یک ساعت هیچ اپراتوری پاسخگو نیست و خط قطع می شود!
بیمه کردن با درد و زجر و استرس! (+عکس)
صبح روز بعد امتحان کرده و باز با شماره پشتیبانی تماس می گیرید! در ساعت اداری هم نه کارشناس پشتیبانی خرید پاسخگوست و نه اپراتور شرکت بیمه بازار!
حالا تصور کنید بیش از یک میلیون تومان از حساب شما خارج شده و هیچگونه امکان پیگیری وجود ندارد!
با مسئول کانال مدیر بیمه بازار تماس میگیریم! مدیر کانال مدیرعامل بیمه بازار اعلام می کند این شرکت مسئول روابط عمومی دارد ولی هیچگونه راه ارتباطی ایجاد نمی شود.
بیمه کردن با درد و زجر و استرس! (+عکس)
داستان این است: شما پول می دهید و سپس به دنبال پول می دوید!
مشخص نیست وقتی یک شرکت بدیهی ترین وسیله ارتباطی یعنی تلفن را برقرار نمی کند! چرا اینقدر تبلیغات انجام می دهد ؛ در حالی که میتوانست هزینه یک بیلبورد را صرف اپراتور کند تا لرزه به اندام مشتری نندازد!
بررسی های خبرنگار ما حاکیست عدم پاسخگویی در خصوص همه رشته های بیمه ای است و نه فقط بیمه اتوموبیل!
تلاش ها برای برقراری ارتباط حتی با آبدارچی این شرکت همچنان ادامه دارد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.