مقام معظم رهبری:

رهبر انقلاب گفتند:‌ جناب آقای بشار اسد رئیس جمهور محترم سوریه در چهره‌ی یک مبارز و مقاوم بزرگ ظاهر شد؛ تردید در او به وجود نیامد و ثابت ایستاد. در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح […]

رهبر انقلاب گفتند:‌ جناب آقای بشار اسد رئیس جمهور محترم سوریه در چهره‌ی یک مبارز و مقاوم بزرگ ظاهر شد؛ تردید در او به وجود نیامد و ثابت ایستاد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ وزیر اوقاف سوریه و هیأت همراه ظهر امروز (پنج‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

محورهای مهم بیانات رهبرانقلاب به شرح زیر است:

** سوریه امروز در خط مقدم قرار گرفته و وظیفه‌ی ماست که از ایستادگی سوریه حمایت کنیم. جناب آقای بشار اسد رئیس جمهور محترم سوریه در چهره‌ی یک مبارز و مقاوم بزرگ ظاهر شد؛ تردید در او به وجود نیامد و ثابت ایستاد. این برای یک ملت خیلی مهم است.

** این ملت‌های مسلمانی که شما میبینید در حال ذلت زندگی میکنند، این ملتها ذلیل نیستند، رهبرانشان ذلیل‌اند. اگر یک ملتی رهبرانی داشت که آنها احساس عزّت کردند به اسلام و به هویّت خودشان، آن ملت عزیز خواهد شد. دشمن با یک چنین ملتی کاری نمیتواند بکند

** ما وارد چهل سالگی انقلاب شدیم. از روز اول همه‌ِی قدرتهای درجه‌ی یک دنیا علیه ما دست به دست هم دادند و اقدام کردند، هم آمریکا، هم شوروی، هم ناتو، هم ارتجاع عرب و منطقه، همه دست به یکی کردند. ولی ما از بین نرفتیم و رشد کردیم. این معنایش چیست؟ اولین  معنای این حرف این است که آنچه که قدرت‌های بزرگ می‌خواهند لزوماً شدنی نیست.

** این مساله به ملتها فهم و ادراک میدهد و این معرفت به آنها امید و قدرت می‌بخشد. پس اگر ما و شما و بقیه‌ی عناصر اهل مقاومت در منطقه تصمیم‌مان قاطع باشد، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.